Customer journey
Hoe je tijd bespaart én je doelgroep een memorabele ervaring geeft
Herken je het dilemma tijd versus waardevolle informatie? Eén op één gesprekken met jouw doelgroep leveren heel waardevolle inzichten op om je marketing en communicatie te verbeteren. Maar ze kosten je ook veel tijd. En die tijd, die heb je niet. Want er wachten nog tientallen andere projecten op je.
Als marketeer of communicatieadviseur weet je natuurlijk wel wie je doelgroep is. Maar je hebt het gevoel dat jouw acties efficiënter en beter kunnen. Je maakt geen emotionele connectie met jouw doelgroep. Hun echte gedachten, gevoelens en beleving zijn voor jou een aanname.
Daardoor stuur je je boodschap steeds weer naar dezelfde mensen. De mensen die je bereikt, zijn niet altijd emotioneel geraakt. Ze komen niet in actie. Daar baal je van, want je helpt daardoor veel minder mensen dan je kan en wil. Daarbovenop moet je bij elk teamoverleg je collega’s weer vertellen dat je je doelstellingen niet hebt gehaald.
Wil je dat jouw boodschap en middelen perfect aansluiten bij de behoeften en wensen van je doelgroep? Ontdek hoe je waardevolle inzichten krijgt met customer journey.
Hoe zou het voor je zijn, als je jouw doelgroep een ervaring geeft die ze nooit meer vergeten? Dat nog meer mensen gebruik maken van jouw mooie diensten en producten? Jouw marketing gaat ineens vanzelf, je doelgroep beveelt je aan bij vrienden en familie… Stel je eens voor dat je met dezelfde inspanningen meer resultaat behaalt, zodat je tijd overhoudt voor al die andere taken die nog op je todo lijst staan? En hoe mooi zou het zijn als jouw collega’s verwachtingsvol uitkijken naar het teamoverleg omdat jij je behaalde resultaten laat zien?
Door jouw doelgroep een memorabele ervaring te geven, zullen ze zich jou altijd herinneren. Je krijgt meer impact, een groter bereik en beter imago.
Ontdek hoe jij beter aan kunt sluiten bij de wensen en behoeften van jouw doelgroep.
Neem contact met me opAanbod customer journey
BELEVINGSINTERVIEWS
€2095,-
Associaties en verwachtingen met organisatie, specifiek product of dienst
- 8 interviews met de doelgroep
- Samenvatting van elk interview
- Overzicht met belangrijkste resultaten
- Inclusief reiskosten tot 30 km enkele reis vanaf Culemborg
CUSTOMER JOURNEY
€3395,-
Inzicht in één hele klantreis met belangrijke touchpoints
- 10 interviews met de doelgroep
- Overzicht huidige contactmomenten en communicatiemiddelen
- Gehele klantreis met beleving en belangrijke touchpoints
- 10 tips voor het verbeteren van jouw customer journey
- Inclusief reiskosten tot 30 km enkele reis vanaf Culemborg
CUSTOMER JOURNEY +
€3700,-
Inzicht in één hele klantreis plus concrete ideëen voor verbetering
- 10 interviews met de doelgroep
- Overzicht huidige contactmomenten en communicatiemiddelen
- Gehele klantreis met beleving en belangrijke touchpoints
- Co-creatieworkshop om ideeën te genereren voor verbeteren klantreis
- Inclusief reiskosten tot 30 km enkele reis vanaf Culemborg
Welke optie past bij mij?
In belevingsinterviews staan de emoties en beleving van jouw doelgroep centraal. Ik breng associaties en verwachtingen in beeld met jouw organisatie, een specifiek product of dienst. Eén afgebakend thema dus. Net waar jij behoefte aan hebt.
Wil je inzicht in de gehele klantreis, kies dan voor de Customer journey. We bepalen samen de kaders van de klantreis. Anders dan bij alleen belevingsinterviews, neem ik bij deze optie ook het interne proces mee. Welke contactmomenten zijn er nu? Hoe zien die eruit? Hoe worden die momenten ervaren door jouw doelgroep? Hoe kun jij beter aansluiten bij hun beleving? Een customer journey in beeld brengen is een hele krachtige tool om verrassende inzichten te krijgen in opvattingen, behoeften en wensen van jouw doelgroep. Ik deel alle inzichten met je en je krijgt 10 tips om jouw customer journey te verbeteren,
Zonder opvolging en zonder budget blijft een customer journey een theoretische exercitie en is het weggegooid geld. Wat je vervolgens als organisatie met de inzichten doet, dát maakt pas het verschil. Kies voor Customer journey + als je gelijk de inzichten wilt omzetten in concrete acties. Nadat ik de verschillende touchpoints en beleving in kaart heb gebracht, sluiten we het gehele onderzoek af met een creatieve co-creatieworkshop. We genereren samen ideëen bij belangrijke touchpoints in de klantreis. Het verbeteren van de gehele ervaring staat namelijk grotendeels synoniem voor het verbeteren van de ervaring tijdens deze momenten. Customer journey + geeft je een stok achter de deur om de inzichten direct toe te passen in de praktijk. Daarnaast betrek je de verantwoordelijke collega’s en maak je klantbeleving een gezamenlijke verantwoordelijkheid.
Uiteindelijk doe je het natuurlijk maar met één doel: de beleving van jouw doelgroep verbeteren. Ben jij klaar om te ontdekken hoe je hun ervaring écht onvergetelijk kunt maken?
Nee contact met me opKom dichter bij je klanten dan ooit. Zo dicht, dat jij ze precies kan vertellen wat ze nodig hebben voor ze dat zelf realiseren.
Steve Jobs
Ik heb geleerd dat mensen vergeten wat je zegt, vergeten wat je doet, maar dat ze nooit zullen vergeten hoe jij ze hebt laten voelen.
Maya Angelou
Mensen geven er niet om hoeveel je weet, totdat ze weten hoeveel je er om geeft.