Diensten

Voor marketeers, communicatieprofessionals en managers in de non-profit die meer grip op hun doelgroep willen

Je doelgroep raken en binden

Jouw doelgroep is het bestaansrecht van je organisatie. Als marketeer of communicatieadviseur weet je natuurlijk wel wie je doelgroep is. Maar je hebt het gevoel dat je er meer uit kunt halen. Je wilt een emotionele connectie met jouw doelgroep aangaan zodat ze ook fan worden van jouw organisatie, product of dienst. Daarom wil je graag weten wat hun echte gedachten, gevoelens en beleving zijn.

Letterlijk in beeld: storytelling

Met storytelling zet je jouw doelgroep in de etalage. Met verhalen en fotografie kun je mensen uit je doelgroep raken, betrekken en inspireren. Het helpt om authentiek over te komen en uniek te zijn. Naast het afnemen van interviews en die uitwerken tot een pakkend verhaal zorg ik ook voor bijpassende foto’s.

Communicatieadvies en – ondersteuning

Ik kan me goed inleven in een ander en zie vaak kansen om processen en communicatie-uitingen te verbeteren. Ik heb dan ook bij verschillende non-profit organisaties gewerkt waarbij ik verantwoordelijkw as voor de externe communicatie. Daarnaast heb ik een customer journey opleiding met succes afgerond. Als je je marketing en communicatie beter kunt afstemmen op de wensen en behoeften van je doelgroep, krijg je meer grip op je doelgroep. Je weet hoe en met welke boodschap je ze kunt bereiken. Dankzij de vele positieve ervaringen die jouw doelgroep heeft bevelen ze je aan bij vrienden en familie. Je marketing gaat ineens vanzelf. Met dezelfde inspanningen behaal je voortaan meer resultaat, zodat je tijd overhoudt voor al die andere taken die nog op je todo lijst staan. Ik help jou om je doelgroep beter in beeld te krijgen en communicatie-uitingen te maken met effect, waarmee je je doelgroep weet te raken en binden.

Jouw doelgroep beter in beeld?

In elke organisatie zou de doelgroep centraal moeten staan. Ze staan in ieder geval in al mijn diensten centraal. Ik help organisaties in de non-profit om hun doelgroep -al dan niet letterlijk- beter in beeld te brengen. Met storytelling, fotografie en communicatie advies en ondersteuning.

Hoe kan ik jou helpen je doelgroep beter in beeld te brengen? Lees hieronder verder over mijn aanbod of neem contact met me op voor een advies op maat.

Bel, stuur een app of e-mail

Storytelling

Tekst en fotografie

Ontdek de kracht van het verhaal. Jouw visie, missie en boodschap vertelt door je doelgroep. Want uiteindelijk gaat het om hen! Verhalen die raken, betrekken en inspireren. Dit helpt jou om persoonlijk en geloofwaardig over te komen.

Ontdek wat storytelling voor jou kan betekenen

Communicatieadvies &  ondersteuning

Paar extra handen nodig?

Kun je tijdelijk wat extra hulp gebruiken? Vanwege ziekte van een collega, verlof of omdat je wilt investeren in een (nieuwe) doelgroep, project of communicatiemiddel? Ik help je graag! Van meedenken, analyseren tot de daadwerkelijke uitvoering. En niet onbelangrijk: ik draag mijn kennis weer aan jou over, zodat je makkelijk kunt voortbouwen op wat ik heb neergezet.

Mijn werkwijze

Voor wie is Doelgroep in beeld?

Werk jij als marketeer, communicatieprofessional of manager in de non-profit? Super! Dan werk je vast vol passie en overgave om het leven van mensen iets mooier te maken. Maar weet jij ook al alles van jouw doelgroep, zodat je ze met de juiste boodschap kunt bereiken? En jouw producten en diensten perfect aansluiten bij hun wensen en behoeften?

Je hebt van alles geprobeerd: een nieuwe website, folders uitdelen op beurzen, huis-aan-huis verspreiding, zelfs een compleet nieuwe strategie. Maar toch leiden al je inspanningen niet tot het resultaat wat je voor ogen had.
Je hebt het gevoel ‘het kan beter en efficiënter’.

Ik heb dit als communicatieadviseur al vaak meegemaakt bij de non-profit organisaties waar ik de laatste 7 jaar voor heb gewerkt. Je wilt niet alleen gaan voor mooie cijfers aan het einde van het jaar of project. Jij wilt het leven van mensen daadwerkelijk mooier maken!
Mensen raken, het verschil maken.

Jij kunt dat door nog beter naar je doelgroep te luisteren en hen te raken met verhalen die ertoe doen. Verhalen, verteld door jouw doelgroep zelf.

Zet nu de eerste stap!