Heb jij jouw doelgroep al voldoende in beeld?

Milou Oomens zorgt voor jouw teksten, fotografie en doelgroeponderzoek

Fotografie

Zet je doelgroep letterlijk in beeld met fotografie. Foto’s van echte mensen in een herkenbare omgeving of situatie. Dit versterkt jouw marketing en communicatie op persoonlijkheid, authenticiteit en geloofwaardigheid.

Lees meer
Storytelling

De kracht van het verhaal. Jouw boodschap, verteld door de doelgroep. Want het gaat uiteindelijk om de mensen waar je het voor doet. Door een verhaal te vertellen kan je je doelgroep inspireren, emotioneren en verbinden.

Lees meer
Customer Journey

Om je doelgroep echt te raken en toegevoegde waarde te bieden is het nodig je in hun belevingswereld te verdiepen. Hoe ziet hun klantreis eruit? Welke gedachten, gevoelens, wensen hebben zij? Wat zijn de ideale contactmomenten?

Lees meer

Jouw doelgroep in beeld brengen met storytelling, fotografie en customer journey

Als marketeer of communicatieadviseur weet je natuurlijk wel wie je doelgroep is. Maar je hebt het gevoel dat jouw acties efficiënter en beter kunnen. Je maakt geen emotionele connectie met jouw doelgroep. Hun echte gedachten, gevoelens en beleving zijn voor jou een aanname.

Hoe zou het voor je zijn, als je jouw doelgroep een ervaring geeft die ze nooit meer vergeten? Dat nog meer mensen gebruik maken van jouw mooie diensten en producten? Jouw marketing gaat ineens vanzelf, je doelgroep beveelt je aan bij vrienden en familie… Stel je eens voor dat je met dezelfde inspanningen meer resultaat behaalt, zodat je tijd overhoudt voor al die andere taken die nog op je todo lijst staan?

Ontdek hoe jij beter aan kunt sluiten bij de wensen en behoeften van jouw doelgroep. Hoe je van je doelgroep echte fans maakt die jou aanbevelen. Zodat zij je helpen aan meer impact, een groter bereik en beter imago.

Zet jouw doelgroep in beeld
Je doelgroep beter leren kennen begint bij jezelf

Wil jij in 5 stappen:

– Weten wie jouw doelgroep (niet) is?;
– Je marketing- en communicatiemiddelen optimaliseren?;
– Inzicht hebben in de beleving van jouw doelgroep?;
– Ontdekken hoe je positieve verhalen van je doelgroep optimaal kunt inzetten?

JOIN OUR NEWSLETTER
Join over 3.000 visitors who are receiving our newsletter and learn how to optimize your blog for search engines, find free traffic, and monetize your website.
We hate spam. Your email address will not be sold or shared with anyone else.

Je krijgt elke week een stap met inspiratie en een opdracht in je mailbox. Gratis en vrijblijvend.

Hi! Ik ben Milou

Ik ben communicatieadviseur met een passie voorstorytelling, fotografie en customer journey. Als klein meisje wilde ik het al iedereen naar de zin maken. Nu kies ik er bewust voor om anderen als zelfstandige te helpen. Ik geloof namelijk dat er in de non-profit nog een wereld te winnen is. Jij kan met dezelfde inspanningen en een zelfde budget meer dan je denkt! Meer bereik, een grotere impact en een beter imago.

Lees meer over Milou

Tips en informatie

Hoe verleid jij je doelgroep tot kijken, kijken en wél kopen?

Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Turkije. Even alles loslaten, de zon op je huid voelen, luisteren naar het geluid van golven en veel leesplezier van mijn e-reader. We zaten all-inclusive dus kwamen niks tekort. En toch wist een verkoper me te verleiden om te betalen voor een drankje. Hoe deed hij dat en wat kun jij daarvan leren?

Hoe jouw doelgroep deze 2 momenten beleeft bepaalt hun gehele ervaring

Vanaf het moment dat een patiënt, cliënt, potentieel lid of klant in jou geïnteresseerd is, maken zij een klantreis. Tijdens deze reis zijn er twee belangrijke momenten. Hoe zij deze momenten beleven bepaalt hun totale ervaring met jouw organisatie, dienst of product.

Belangrijke factoren voor een zorgeloze klantreis in de zorg

Helaas staat in de zorg de patiënt nog vaak niet centraal. Daarom een oproep aan organisaties in de zorg: ziekenhuizen, verpleeghuizen, huisartsen, apotheken, patiëntenorganisaties etc.: ‘Sta eens wat vaker stil bij de klantreis van jouw patiënt of cliënt!’

Wat klanten over Milou zeggen

Milou is een enthousiaste en doortastende communicatiespecialist die zich 100% inzet. Met passie voor het vak, een sterke focus, en ‘t hart op de juiste plaats. Zij denkt en handelt in mogelijkheden. Kortom, een kanjer!

Susan Roels

MantelzorgNL (Mezzo)

Ik krijg van klanten terug dat ze het erg prettig werken vinden met Milou. En ik ben heel erg tevreden met de content die ze aanlevert. Ik durf de interviews en fotografie met vertrouwen aan haar over te laten!

Jorinde Schouten

Craftswrk

Ze bijt zich vast in de klus waar ze voor staat en laat niet los voordat het gedaan is. Milou toont veel initiatief en doorziet snel wat een organisatie van haar vraagt. Ik wens haar een mooie carrière toe in het communicatievak.

Nicole Velthuis

Patiëntenfederatie Nederland

Milou deed onderzoek onder onze afdelingen naar hun oordeel over de ondersteuning door het bureau. Ze werkte met veel verschillende mensen, systematisch naar resultaten toe. Kortom: iemand waar je wat aan kunt overlaten.

Julie Meerveld

Alzheimer Nederland

Ontdek wat customer journey en storytelling voor jou kan betekenen

Recent werk

Laat je inspireren door mijn verhalen en foto’s voor diverse opdrachtgevers

Gebruik van rolmodellen blijkt een krachtig instrument

Anke Oerlemans en Gert Olthuis werken als universitair docenten medische ethiek aan het Radboudumc. Naast het geven van onderwijs voeren zij onderzoek uit. ‘Eens in de zoveel tijd komen er[…]

Lees verder

Tools voor samen beslissen met ouderen

Ik vind het belangrijk dat zorg past bij mensen en bijdraagt aan hun kwaliteit van leven. Dat is altijd mijn drijfveer geweest.’, aldus Ruth Pel-Littel, onderzoeker bij kenniscentrum Vilans en[…]

Lees verder

Zelf aan je herstel werken in Respijthuis Frits

In Respijthuis Frits is iedereen welkom die aan zijn herstel wil werken. Ook mensen zonder diagnose of indicatie voor zorg. Juist deze groep valt vaak tussen wal en schip. Mede[…]

Lees verder

Hallo! Neem gerust contact met mij op

Heb je nog vragen over mij, je doelgroep of wil je iets anders kwijt? Mail gerust!​