Breng jij jouw doelgroep al voldoende in beeld?

Milou Oomens zorgt voor jouw teksten, fotografie en geeft communicatieadvies en - ondersteuning

Fotografie

Zet je doelgroep letterlijk in beeld met fotografie. Foto’s van echte mensen in een herkenbare omgeving of situatie. Dit versterkt jouw marketing en communicatie op persoonlijkheid, authenticiteit en geloofwaardigheid.

Lees meer
Storytelling

De kracht van het verhaal. Jouw boodschap, verteld door de doelgroep. Want het gaat uiteindelijk om de mensen waar je het voor doet. Door een verhaal te vertellen kan je je doelgroep inspireren, emotioneren en verbinden.

Lees meer
Communicatieadvies en -ondersteuning

Als je je marketing en communicatie beter kunt afstemmen op de wensen en behoeften van je doelgroep, krijg je meer grip op je doelgroep. Je weet hoe en met welke boodschap je ze kunt bereiken.

Lees meer

Jouw doelgroep in beeld brengen met storytelling en fotografie

Als marketeer of communicatieadviseur weet je natuurlijk wel wie je doelgroep is. Maar je hebt het gevoel dat jouw acties efficiënter en beter kunnen. Je maakt geen emotionele connectie met jouw doelgroep. Hun echte gedachten, gevoelens en beleving zijn voor jou een aanname.

Hoe zou het voor je zijn, als je jouw doelgroep herkenning biedt? Zodat nog meer mensen gebruik maken van jouw mooie diensten en producten? Jouw marketing gaat ineens vanzelf, je doelgroep beveelt je aan bij vrienden en familie… Stel je eens voor dat je met dezelfde inspanningen meer resultaat behaalt, zodat je tijd overhoudt voor al die andere taken die nog op je todo lijst staan?

Ontdek hoe jij beter aan kunt sluiten bij de wensen en behoeften van jouw doelgroep. Hoe je van je doelgroep echte fans maakt die jou aanbevelen. Zodat zij je helpen aan meer impact, een groter bereik en beter imago.

Zet jouw doelgroep in beeld
Je doelgroep beter leren kennen begint bij jezelf

Wil jij in 5 stappen:

– Weten wie jouw doelgroep (niet) is?;
– Je marketing- en communicatiemiddelen optimaliseren?;
– Inzicht hebben in de beleving van jouw doelgroep?;
– Ontdekken hoe je positieve verhalen van je doelgroep optimaal kunt inzetten?

SCHRIJF JE IN OP ONZE NIEUWSBRIEF
Sluit je aan bij meer dan 3.000 bezoekers die onze nieuwsbrief ontvangen en leer hoe je je blog kunt optimaliseren voor zoekmachines, gratis verkeer kunt vinden en inkomsten kunt genereren met je website.
Wij haten spam. Je e-mailadres wordt niet verkocht of gedeeld met iemand anders.

Je krijgt elke week een stap met inspiratie en een opdracht in je mailbox. Gratis en vrijblijvend.

Hi! Ik ben Milou

Ik ben communicatieadviseur met een passie voor storytelling en fotografie. Als klein meisje wilde ik het al iedereen naar de zin maken. Nu kies ik er bewust voor om anderen als zelfstandige te helpen. Ik geloof namelijk dat er in de non-profit nog een wereld te winnen is. Jij kan met dezelfde inspanningen en een zelfde budget meer dan je denkt! Meer bereik, een grotere impact en een beter imago.

Lees meer over Milou

Tips en informatie

Hoe verleid jij je doelgroep tot kijken, kijken en wél kopen?

Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Turkije. Even alles loslaten, de zon op je huid voelen, luisteren naar het geluid van golven en veel leesplezier van mijn e-reader. We zaten all-inclusive dus kwamen niks tekort. En toch wist een verkoper me te verleiden om te betalen voor een drankje. Hoe deed hij dat en wat kun jij daarvan leren?

Hoe jouw doelgroep deze 2 momenten beleeft bepaalt hun gehele ervaring

Vanaf het moment dat een patiënt, cliënt, potentieel lid of klant in jou geïnteresseerd is, maken zij een klantreis. Tijdens deze reis zijn er twee belangrijke momenten. Hoe zij deze momenten beleven bepaalt hun totale ervaring met jouw organisatie, dienst of product.

Belangrijke factoren voor een zorgeloze klantreis in de zorg

Helaas staat in de zorg de patiënt nog vaak niet centraal. Daarom een oproep aan organisaties in de zorg: ziekenhuizen, verpleeghuizen, huisartsen, apotheken, patiëntenorganisaties etc.: ‘Sta eens wat vaker stil bij de klantreis van jouw patiënt of cliënt!’

Wat klanten over Milou zeggen

Milou is een enthousiaste en doortastende communicatiespecialist die zich 100% inzet. Met passie voor het vak, een sterke focus, en ‘t hart op de juiste plaats. Zij denkt en handelt in mogelijkheden. Kortom, een kanjer!

Susan Roels

MantelzorgNL (Mezzo)

Ik krijg van klanten terug dat ze het erg prettig werken vinden met Milou. En ik ben heel erg tevreden met de content die ze aanlevert. Ik durf de interviews en fotografie met vertrouwen aan haar over te laten!

Jorinde Schouten

Craftswrk

Ze bijt zich vast in de klus waar ze voor staat en laat niet los voordat het gedaan is. Milou toont veel initiatief en doorziet snel wat een organisatie van haar vraagt. Ik wens haar een mooie carrière toe in het communicatievak.

Nicole Velthuis

Patiëntenfederatie Nederland

Milou heeft ons enorm geholpen met het opzetten van een goede structuur rondom de hulpvragen, het doorzetten ervan op de sociale media, het maken van interviews, persberichten en prachtige foto’s!

Danielle van Helden

Handjehelpen

Ontdek wat ik voor jou kan betekenen

Recent werk

Laat je inspireren door mijn verhalen en foto’s voor diverse opdrachtgevers

‘Het is helemaal feest als Rens mag blijven eten’

Edward Heistek werkte al 29 jaar bij hetzelfde bedrijf, maar had het al een tijdje niet meer naar zijn zin. Hij overwoog een baan in de zorg, maar kreeg bij[…]

Lees verder

‘Dankzij samenwerking voel ik me meer in mijn kracht gezet’

‘Door Alert4you signaleren pedagogisch medewerkers niet alleen vroegtijdig ontwikkelingsproblemen bij kinderen, maar ze professionaliseren zich ook op 4 kerncompetenties.’ Annemiek Veen, senior onderzoeker bij het Kohnstamm instituut, onderzocht de effecten[…]

Lees verder

De geboortezorg verbeteren door te leren van wat goed gaat

Hoogleraar Ank de Jonge werkt samen met docent en verloskundige Jolanda Boxem en onderzoeker Sarah Lips aan het verbeteren van integrale geboortezorg. Het doel: integrale geboortezorg leveren van goede kwaliteit[…]

Lees verder

Hallo! Neem gerust contact met mij op

Heb je nog vragen over mij, je doelgroep of wil je iets anders kwijt? Mail gerust!​