Voor marketeers, communicatieprofessionals en managers in de non-profit die meer grip op hun doelgroep willen

Hoe verleid jij je doelgroep tot kijken, kijken en wél kopen?

Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Turkije. Even alles loslaten, de zon op je huid voelen, luisteren naar het geluid van golven en veel leesplezier van mijn e-reader. We zaten all-inclusive dus kwamen niks tekort. En toch wist een verkoper me te verleiden om te betalen voor een drankje. Hoe deed hij…
Lees meer

Hoe jouw doelgroep deze 2 momenten beleeft bepaalt hun gehele ervaring

“Ik ben nooit ziek. Mijn hartinfarct kwam als een grote verrassing. En dan ook nog eens op vakantie in het buitenland. Mijn vrouw en ik hadden natuurlijk veel zorgen en er moest van alles geregeld worden. Gelukkig nam de reisverzekering veel van ons over. Ze hadden rechtstreeks contact met het ziekenhuis, regelden de terugvlucht en…
Lees meer

Belangrijke factoren voor een zorgeloze klantreis in de zorg

De arts neemt direct het woord. “De uitslag van je onderzoek is positief”. Zei hij nou positief? Je schrikt. Er gaan allerlei gedachten door je hoofd. Je ziet de lippen van de arts bewegen, maar de woorden vervagen. Al snel hoor je hem helemaal niet meer. Na 15 minuten sta je weer buiten en ga…
Lees meer

Slot op persoonsgegevens, kans op vertrouwen

Hoe de AVG jou helpt een sterke relatie met je doelgroep op te bouwen

Vanaf dat ik Doelgroep in beeld oprichtte, is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) volop in het nieuws. Organisaties en ondernemers nemen voorbereidingen om per 25 mei 2018 AVG-proof te zijn. Hopelijk is het voorkomen van een boete niet de belangrijkste drijfveer… Zie jij de AVG wel als een vervelende verplichting? Dan heb je nu een extra…
Lees meer

Wie jouw doelgroep (niet) is

Het is verleidelijk om te denken dat jouw organisatie er voor iedereen is. Je wilt immers zoveel mogelijk mensen helpen. Zeker als je in de zorg en welzijn of voor een goed doel werkt. Het is soms dan lastig te begrijpen dat niet iedereen geholpen wil worden. Of je kan niet iedereen helpen, omdat je daar…
Lees meer